Naftafirma alustas ajalehtedes lehekülje suurusi reklaame sisaldava reklaamikampaaniaga, mille eesmärgiks on mullu Mehhiko lahe hiigellekkes kõikuma löönud maine parandamine.
BP alustas reklaamikampaaniaga, et oma mainet parandada
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Reklaamikampaania teavitab tegevustest, mida BP on teinud lekke algusest Mehhiko lahe piirkonnas, mis peaksid näitama, et ettevõtte on pühendunud piirkonna heaolule, kirjutab Marketing Week.
BP on teatanud, et leke tekitas ettevõttele mullu kahju 3,4 miljardit eurot. Reklaamides väidab BP, et on kulutanud 9 miljardit eurot keskkonna kahjustuste leevendamiseks ja 347 miljonit eurot lekke tagajärgedele pühendunud teaduslike uuringute rahastamiseks.
Üleriigilistes briti ajalehtedes ilmuv reklaam ütleb: «See oli tragöödia, mis poleks tohtinud juhtuda. Meie kohus on juhtunust õppida ja jagada saadud õppetükki konkurentide, partnerite, valitsuse ja kontrollorganisatsioonidega tagamaks, et enam midagi sellist ei juhtuks.»