/nginx/o/2011/04/11/555806t1h0dda.jpg)
Neljapäeval suleb Eesti Energia oma teenindusbürood ja e-teeninduse, uksed avatakse uuesti järgmisel teisipäeval.
14.-19. aprillini kestva tööpausi põhjuseks on uue kliendiinfosüsteemi kasutuselevõtt. Sellega seoses tuleb energiafirmal oma klientide andmed uutesse andmebaasidesse üle viia. Kliente on Eesti Energial üle poole miljoni.
Ajal, mil teenindused on suletud, saavad inimesed firmaga kontakti telefoni teel. Töötab rikke- ja klienditelefon. Samas ei saa ka telefonile vastavad teenindajad ülemineku ajal infosüsteemi kasutada. Seetõttu tuleb klientidel leppida sellega, et nende soovid registreeritakse, konkreetseid lahendusi saab firma pakkuda alates 20. aprillist.
Lisaks teeninduste sulgemisele toob uuele süsteemile üleminek kaasa muudatused näitude teatamisel ja arvetel.