Pisut üle poole, 55,3 protsenti, tänasele gallupiküsimusele vastanutest teeb oma ostud siis, kui vaja, mitte ei jookse kaasa kaupluste soodusmüükidega.
Enamikke lugejaid soodusmüügid rallitama ei pane
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
17,5 protsenti astub soodusmüükidelt läbi küll, kuid midagi sobivat enamasti ei leia.
14,8 protsenti teeb oma suuremad ostud alati just soodusmüükidelt.
11 protsenti külastaks soodusmüüke küll, kuid pole selleks raha.
1,4 protsenti soodusmüüke ei külasta, sest neile ei meeldi allahinnatud kaup.
Tänasele küsimusele vastas üle 2700 inimese.
Emori uuringu järgi on Eesti inimesed hakanud kaubanduses korraldatavaid müügikampaaniaid loomulikuna võtma ning paljud plaanivadki oma ostud just selleks ajaks, mil poed värvilisi silte täis riputatakse.