«Millised õigused on minul kui kliendil, kui murran poest ostetud toorvorstikeste tõttu hamba sealsete kõvade tükkide pärast?» küsis lugeja.
Lugeja küsib: kuhu pöörduda, kui murran kõva toitu süües hamba? (1)
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vastab tarbijakaitseameti kommunikatsiooniekspert Pille Kalda.
Toidu käitlemise käigus juhtunud kvaliteedi probleemid on veterinaar- ja toiduameti (VTA) pädevuses. Tarbijale saab soovitada, et esmalt teavitada kauplejat ja tootjat ning VTA-d. Hinnangu hambale ja tekitatud kahjule annab hambaarst. Kui tarbija tootjaga omavahel kahjunõude hüvitamises kokkuleppele ei jõua, siis on tal õigus pöörduda kohtusse.