:format(webp)/nginx/o/2016/08/09/5704535t1h1159.jpg)
«Millised õigused on minul kui kliendil, kui murran poest ostetud toorvorstikeste tõttu hamba sealsete kõvade tükkide pärast?» küsis lugeja.
«Millised õigused on minul kui kliendil, kui murran poest ostetud toorvorstikeste tõttu hamba sealsete kõvade tükkide pärast?» küsis lugeja.
Vastab tarbijakaitseameti kommunikatsiooniekspert Pille Kalda.
Toidu käitlemise käigus juhtunud kvaliteedi probleemid on veterinaar- ja toiduameti (VTA) pädevuses. Tarbijale saab soovitada, et esmalt teavitada kauplejat ja tootjat ning VTA-d. Hinnangu hambale ja tekitatud kahjule annab hambaarst. Kui tarbija tootjaga omavahel kahjunõude hüvitamises kokkuleppele ei jõua, siis on tal õigus pöörduda kohtusse.