Pankrotti läinud Jaapani turvapatjade tootja Takata praaktoodanguga peavad iga päev tegelema ka Eesti autoärimehed.
Autotööstuse uus skandaal annab lisatööd Eesti automüüjatele
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sel nädalal pankrotist teatanud Jaapani turvapatjade tootja Takata viis hukatusse autotööstuse üks aegade suurimaid turvalisuse skandaale, kui selgus, et kümnete miljonite autode turvapadjad on defektsed ning tuleb välja vahetada, kirjutab Äripäev.
Takata turvapatju kasutab 19 autotootjat, teiste seas Tesla, Honda ja Toyota.
Honda Eesti filiaali juhataja Tõnu Vahtel ütles, et Takata õhkpatjade probleem on suhteliselt lai.
Loe edasi Äripäevast.