Starman saatis oma klientidele aprilli arvetega teate hinnatõusust, arvele firma teenuste kallinemise põhjendust ei lisanud, kuid avaldas Tarbija24, et nende kulud on viimasel ajal tõusnud.
Starman: meie hinnad on muutumatuna püsinud kolm aastat
«Alates esimesest maist on kavas korrigeerida Starmani teenuste hindu, mis on püsinud muutumatuna viimased kolm aastat. Hindu klientidele ei tõstetud ka vaatamata esimesel juulil 2009 20 protsendini kerkinud käibemaksule, mis suurendas Starmani kulusid. Samuti on suurendanud ettevõtte tegevuskulusid üldine hinnatõus,» vahendas firma selgitust kommunikatsioonispetsialist Kristi Reiland.
Veel tõi Starman välja, et programmitootjad on kergitanud telekanalite edastamise eest küsitavaid tasusid.
Oma kulude tasategemise kõrval tõi Reiland välja ka eesmärgi vähendada eri piirkondades pakutavate kaabel-TV teenuste hinnaerinevusi. Praegu on kaabel-TV pakettidel eri piirkondades sõltuvalt teleprogrammide valikust erinevad hinnad.
Reiland tõi välja ka selle, et kliendid, kes hinnatõusuga ja sellega koos tehtavate üldtingimuste muudatustega nõus pole, saavad lepingu üles öelda ja seda ilma, et firma nõuaks leppetrahvi.
BNSi andmetel tõstab Starman hindu kümnendiku võrra. Tarbija24 käsutuses olevate arvete järgi võib hinnatõus osale klientidest osutuda suuremakski ehk 20 protsendi ligi.
Kodu kaabel-TV paketi eest seisab näiteks ühel Tallinnas elaval kliendil aprilliarvel summa 10,16. Maist tuleb sama teenuse eest hakata maksma 11,99 eurot. Seega on hinnatõus ligi 18 protsenti.