Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

George Clooney müüs oma tekiilabrändi miljardi dollari eest

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
George Clooney ja tema naine Amal.
George Clooney ja tema naine Amal. Foto: Erik Gaillard/Reuters

Superstaar George Clooney müüs oma tekiilabrändi Casamigos miljardi dollari eest suurele alkoholitootjale Diageo.

Tequila Casamigos sündis Clooney ja tema kahe sõbra ühisest napsitamisest, kirjutab BusinessInsider.

Clooney ja tema sõbrad Michael Meldman ja  Rande Gerber – kes on Cindy Crawfordi abikaasa – soetasid kõik üksteise naabruses asuvad majad Mehhikosse ning hakkasid koos tekiilat trimpama. Nad tegid seda aga nii tihti, et otsustasid lõpuks oma tekiilat valmistama hakata.

«Käisime väljas baarides ja testisime erinevaid tekiilasid, mida teenindajad meile soovitasid. Mõned neist olid head, mõned halvad, mõned liiga kallid. Kuni ühel hetkel George ütles, et miks me ei võiks ise luua sellise tekiila, mis meile igati meeldib,» rääkis Gerber.

Gerber ja Clooney kohtusid kaks aastat erinevate kange alkoholi tootjatega ja proovisid vähemalt 700 tekiilat. Nad tahtsid leida sellist jooki, mida võiks terve päeva juua ilma vastiku järelmaitse ja kohutava pohmellita.

Lõpuks nad sellise tekiila ka leidsid, aga kui nad hakkasid seda tellima 1000 pudeli kaupa aastas, ütles alkoholitootja neile, et nad vajavad alkoholilitsentsi. Siinkohal liitus sõpradega Meldman ja 2013. aastal lõid nad oma firma ning tulid joogiga avalikkuse ette. Kuna keegi neist ei vajanud tegelikult raha, üritasid nad hoida joogi hinna nii mõistlikuna kui võimalik. Nii maksab 0,75-liitrine Casamigose pudel 45–55 dollarit.

Tagasi üles