Transiitreisijad, kes pidid Brüsseli kaudu edasi lendama ja kes jäid jätkulendudest maha, hoiatasime juba Tallinnas, et Brüsseli lennujaama andmetel kõikidele hotellikohti ei jagu. Seda juhtub vahel, et vastuvõtja lennujaam ei suuda kõiki reisijaid majutada, kuigi see on nende kohustus.
Palusime reisijaid, et nad võtaksid endale ise Brüsselis lepinguvälise hotelli ja me hüvitame selle kulu. Tegime kõik selleks, et inimesed oleksid varakult informeeritud, mis neid ees oodata võib.
Loe ka:«Brüsseli lend maandus tavatul põhjusel hoopis Tartus»
«Tänane Nordica LOT lend hilines Tallinnast väljumisega 3,5 tundi, mistõttu tagasilend Brüsselist hilineb samuti ja lennuk maandatakse Tallinna asemel Tartus,» kirjutas nördinud reisija. Ta lisas, et reisijate eest hoolt ei kanta. Pakutakse hommikust asenduslendu, aga ööbimist mitte. «Need hilinemised on muutunud krooniliseks ja alati on standardvastus «tehnilistel põhjustel». Kaua võib!» oli ta pahane.
Mis puutub «normi», siis ma ei tea, millisele statistikale reisija antud juhul toetub. Võin kinnitada, et Tallinna-Brüsseli liinil on Nordica regulaarsus on 99,8 protsenti ja punktuaalsus samuti väga kõrge. Ka Nordica üldised näitajad on üle keskmise kõrgemad ja siin pole midagi häbeneda.
Kinnitan kõikidele reisijatele, et Nordica lendab ainult 100 protsenti tehniliselt korras lennukitega ja meie veendumuse kohaselt pole maailmas ühtegi nii tähtsat kohtumist või puhkusereisi, mis võiks toimuda lennuturvalisuse arvelt. See on meie kompromissitu otsus, sest me teame, kui oluline on lõpuks turvaliselt koju, oma lähedaste juurde jõuda.