Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Borjomi mineraalvee pudelitel uus voolujoonelisem disain

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tõnu Lilleorg
Copy
Uue kujundusega pudelid
Uue kujundusega pudelid Foto: Borjomi Europe

Eestis hea müügieduga Borjomi mineraalvee pudel on nüüdsest voolujoonelisem ja lihtsama etiketiga.

Uue pudeli ning selle sildi väljatöötamise protsess on IDS Borjomi Europe peadirektori Irakli Bokuchava sõnul väldanud kaks aastat.

«Muutus on ajendatud kliendiuuringute tulemustest, kust ilmnes vajadus visuaalse identiteedi värskendamise järele,» rääkis Bokuchava. Vee letihind uue disaini tõttu ei tõuse.

Turu-uuringute firma AC Nielsen Baltics andmetel kasvas Borjomi loodusliku mineraalvee osa kogu Eestis müüdava pudelivee turu väärtusest aastaga 93% (ajavahemikul detsember 2009-november 2010).

Visuaalne muutus on osa Borjomi uuest äristrateegiast ning brändiuuendusest. «Kuigi oleme Eestis saavutanud imporditud pudelivee liidripositsiooni, jätkame jõulise arendustegevusega. Borjomi on  kasulik looduslik mineraalvesi, mis vabastab keha üleliigsest,» ütles Bokuchava.

«Uut pudelit disainides oli meil keeruline ülesanne luua midagi modernset, ent samas traditsioonilist, mis ei erineks ülemäära vanast pudelist. Näiteks pudeli esiküljel olev hirv on omamoodi kvaliteedimärgiks ning puna-valge maastikku kujutav silt on Borjomi ajaloo osa,» lisas Bokuchava.

Uus pudel on Gruusias kasutusel 2010. aasta novembrist, Eestis jõudis uue kujundusega pudel lettidele märtsis. Esimene Borjomi pudel lansseeriti aastal 1890. Seni kasutusel olnud Borjomi pudel on pärit aastast 2006.

2004. aastal loodid GG&MW Co. N. V. baasilt rahvusvaheline korporatsioon IDS Borjomi International, mis ühendab järgmisi ettevõtteid: IDS Borjomi Georgia, IDS Group Ukraine, IDS Borjomi Russia and IDS Borjomi Europe.  

Brändide portfolio ühendab 12 Gruusia, Ukraina ja Venemaa mineraalvee brändi. Korporatsioonile kuulub kaheksa tehast ning ettevõte ekspordib kolmekümnesse riiki üle maailma. IDS Borjomi Europe on ametlik Borjomi esindaja Euroopas.   

 

Tagasi üles