Maailma juhtiv noortemeedia korporatsioon laieneb, kaasa lööb MTV looja

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Thomas Freston
Thomas Freston Foto: SCANPIX

Vice Media on juhtiv noortele suunatud meediakorporatsioon, millesse investeerisid äsja mõjukad tegutsejad meediamaailmas. Vice`i eesmärgiks on laieneda Hiina, Brasiilia, India ja Lõuna-Korea turule.

Üks Vice`i uutest investoritest on Thomas E. Freston, üks mõjukamaid turundusproffe USA meediaäris. Olles MTV loojate seas 1981. aastal, oli Freston ka telekanali esimene marketingijuht, kelle suunatud reklaamikampaaniad tegid kanalist kultuurilise nähtuse.

Lisaks Frestonile investeerib Kanadast alguse saanud noortemeedia brändi Vice maailma suurim kommunikatsiooniteenuste grupp WPP (mis omab teiste seas reklaamiagentuure Grey, Ogilvy Group ja PR-agentuuri Hill & Knowlton) ja meediaprojektidele keskendunud kommertspank The Raine Group, kirjutab istockanalyst.com.

Vice`looja Shane Smith ütles koostööst uute partneritega: «See on pöörane allians, mis kindlustab, et ükski teine meediakompanii ei suuda iial vastu seista Vice`i järeleandmatule pealetungile.»

WPP tegevjuht Sir Martin Sorrell (pildil fotoaknas) ütles: «WPP investeerib Vice`i selleks, et arendada edasi meie sisutootmisvõimet, eriti uue meedia ja noorte tarbijate segmendis. Vice on olnud nendes valdkondades ekstreemselt edukas suurte brändide arendamisel ja nende turul ümberpaigutamisel.»

Vice`i meediakorporatsioon sai alguse 1994. aastal Kanadas üllitatud punkajakirjaga, täna tegutseb korporatsioon noortele suunatud meedia alal rohkem kui 30 riigis. Vice Media omanduses on väljakutsuva hoiakuga ajakirju ja veebikülgi, tegeldakse raamatute, veebivideote, plaatide ja filmide tootmisega.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles