Procter & Gamble müüs brändi 1,66 miljardi euro eest USA toidutootjale Diamond Foods.
Pringlesi kartulikrõpsude bränd müüdi hiigelsumma eest
Tehtud ost kolmekordistab Diamond Foodsi äri, lubades ettevõttel arvestada aasta lõpul kasumiga, mis ulatub 291 miljoni euroni, kirjutab Marketing Week.
Pringles, mis eristub suurest osast teistest krõpsudest oma silindrikujulise ja kõva pakendi poolest, oli Procter & Gamblesi viimane toidubränd. Edaspidi jätkab P&G ilu-, majapidamis- ja heaolutoodetega.
Müügitingimuste kohaselt peab P&G looma eraldiseisva struktuuri, mis tegeleb Pringlesi äri juhtimisega, mille siis Diamond oma struktuuri sulatab.
P&G sõnul annab müük ettevõtte ühe aktsia pealt erakorralist tulu 35 eurosenti.
Diamond Foodsi tegevjuht Michael J. Mendes ütles: «Pringles on ikooniline, miljardidollarine snäkibränd märkimisväärse globaalse tootmis- ja tarnimistaristuga. Meie plaan on ehitada brändi edasi sellelt väärtuselt, mis Pringles on loonud endale rohkem kui 140 riigis.»
Vara lõplik üleminek loodetakse teostuvat käesoleva aasta lõpuks.