Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Pringlesi kartulikrõpsude bränd müüdi hiigelsumma eest

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tõnu Lilleorg
Copy
Pringles
Pringles Foto: SCANPIX

Procter & Gamble müüs brändi 1,66 miljardi euro eest USA toidutootjale Diamond Foods.

Tehtud ost kolmekordistab Diamond Foodsi äri, lubades ettevõttel arvestada aasta lõpul kasumiga, mis ulatub 291 miljoni euroni, kirjutab Marketing Week.

Pringles, mis eristub suurest osast teistest krõpsudest oma silindrikujulise ja kõva pakendi poolest, oli Procter & Gamblesi viimane toidubränd. Edaspidi jätkab P&G ilu-, majapidamis- ja heaolutoodetega.

Müügitingimuste kohaselt peab P&G looma eraldiseisva struktuuri, mis tegeleb Pringlesi äri juhtimisega, mille siis Diamond oma struktuuri sulatab.

P&G sõnul annab müük ettevõtte ühe aktsia pealt erakorralist tulu 35 eurosenti.

Diamond Foodsi tegevjuht Michael J. Mendes ütles: «Pringles on ikooniline, miljardidollarine snäkibränd märkimisväärse globaalse tootmis- ja tarnimistaristuga. Meie plaan on ehitada brändi edasi sellelt väärtuselt, mis Pringles on loonud endale rohkem kui 140 riigis.»

Vara lõplik üleminek loodetakse teostuvat käesoleva aasta lõpuks.

Tagasi üles