Carlsberg saadab reklaamiajaloo ilmselt parima slogani pensionile

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Carlsberg
Carlsberg Foto: SCANPIX

Taani õlletootja vahetab välja slogani «Probably the best beer in the world» (e. k ilmselt parim õlu maailmas), mis oli kasutusel aastast 1973.

Põhjuseks rebrändimine, kus uueks sloganiks saab «That calls for a Carlsberg», mida võiks tõlkida kui «see väärib Carlsbergi», kirjutab marmai.fi. Uus slogan viitab igapäevaelu seikadele, kus õllesõber saab millegagi hakkamasaamisel premeerida end kesvamärjukesega.

Muutuste käigus vahetab ettevõtte ka odrasorti, millest peamiselt õlut pruulib, lisaks muutuvad osad pakendid suuremaks, kui korraga saab kaenlasse haarata 18 või 20 purki-pudelit sisaldava komplekti.

Soome turundusproffide arvates saab Carlsbergi rebrändimiskampaania olema riigis tänavu suurim õlleteemaline kampaania.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles