Sellest nädalast tööde esitamiseks avatud Eesti reklaami- ja kommunikatsioonikonkurss Kuldmuna 2011 tuleb ajaloo suurim – esimest aastat on Kuldmuna alla koondatud kõik kommunikatsiooniga tegelevad valdkonnad ning ühisel suurüritusel jagatakse parimatele tunnustust viies kommunikatsioonivaldkonnas kokku 38 kategoorias.
Kuldmuna 2011 reklaami- ja kommunikatsioonikonkurss tuleb ajaloo suurim
Kuldmuna konkursile saavad oma töid kuni 21. aprillini esitada kõik Eesti reklaami-, meedia- ja kommunikatsiooniagentuurid, ettevõtted ja loovinimesed. Kuldmuna auhinnagala toimub 27. mail Tallinnas KUMUs.
Konkursile saab töid esitada läbi ERALi kodulehe www.eral.ee.
Kuldmuna korraldaja, Eesti Reklaamiagentuuride Liidu (ERAL) presidendi Rein Iida sõnul on konkursi eesmärk tunnustada Eesti turundusvaldkonna parimaid professionaale ja kliente ning sõeluda välja tõesti maailmatasemel tööd.
«Reklaami-, meedia-, PR-i, üritusturunduse ning digitaalmeedia tegijad võrdlevad Kuldmunal oma parimaid tegusid ning tunnustavad koos klientidega enim õnnestunud tehtud töid. Reklaami– ja kommunikatsioonivaldkond on Eestis arenenud tõsiseltvõetavaks tööstusharuks, milles liigub päris suur raha ning kus tööd ja eneseteostust leiavad tuhanded inimesed,» rääkis Iida tänavu juba 13. korda korraldatava konkursi laiemast tähendusest.
Tema sõnul on ERALi eesmärk Kuldmuna konkurssi korraldades alati olnud seda kogukonda liita ja edasi arendada.
«Rõõm on tõdeda, et ka Kuldmuna konkurss kasvab aasta aastalt ning tänavu hindavad oma eriala professionaalid parimaid töid ka kahes lisandunud valdkonnas – meedias ja suhtekorralduses,» lisas Iida.
Tänavu jagatakse auhinnad järgmistes kategooriates:
Reklaamikategooria: tele-, väli-, trüki- ja raadioreklaamid ning lisaks säravaimad postitatud reklaamid, kampaaniad ning digitaalsed reklaamid.
Disaini kategoorias hinnatakse graafilise disaini, firmastiili, illustratsiooni, reklaamfoto ja pakendi töid.
Üritusturunduse valdkonnas võistlevad sisekommunikatsiooni, promotsioonilahenduse, kujunduslahenduse ning kliendi- ja avaliku ürituse tööd.
Meedia valdkonnas valitakse parimad integreeritud, digitaalsed, alla 10 000 eurosed, erineva meediakasutusega ning print või välimeedia ja TV või raadiokampaaniad.
Digitaalsete tööde valdkonnas jagatakse mune kodulehekülje, rakenduse ning kampaania kategoorias.
Konkursil hinnatakse tänavu esimest korda ka aasta parimaid suhtekorraldusprojekte.
Lisaks selguvad ka Aasta Agentuurid viies valdkonnas.
Mullu esitati konkursile 631 tööd, ERALi kodulehel olevas arhiivis saab tutvuda varasemate aastate võistlustöödega.
1998. aastal asutatud Eesti Reklaamiagentuuride Liidu eesmärk on liikmete ühishuvide kaitsmine, rahvusliku reklaamiauhinna Kuldmuna väljaandmise korraldamine, tihe koostöö klientide ja kommunikatsiooniala organisatsioonidega turunduskommunikatsiooni valdkonna parema mõistmise nimel ja turunduskommunikatsiooni alase hariduse edendamine.
ERALi visiooniks on parem keskkond läbi heade ideede. ERAL-i liikmeteks on 23 Eesti juhtivat reklaamiagentuuri.