/nginx/o/2011/04/05/551833t1h0204.jpg)
Selleks et vähendada tarbijate kaebusi «õhku täis» ja ilustatud kosmeetikatoodete reklaamide aadressil, mis jäävad vahel reaalsest elust üsna kaugele, avaldasid briti reklaamiorganisatsioonid kokkuvõtte tehnikatest, kuidas tavatsetakse ilureklaame ilustada.
Üks võte on näiteks kasutada piltide «enne» ja «pärast» võrdlemisel vaid «pärast» foto juures fototöötlust, kirjutab Marketing Week.
Juhend pealkirjaga «Produktsioonitehnikate kasutamine kosmeetikareklaamides» on allalaaditav briti Reklaamipraktika Komitee (CAP) kodulehel avaneva artikli teises lõigus oleva sinist värvi lause alt siin.
Seda, kuidas inimese pilti digitöödeldakse kosmeetikareklaamides, on sõna võtnud ka briti parlamendiliige, liberaaldemokraat Jo Swinson. Koos võrdõiguslikkuse ministri Lynne Featherstonega on parlamendisaadik alustanud kampaaniat füüsilise enesekindluse suurendamiseks (Campaign for Body Confidence), kus kutsub reklaamijaid olema läbipaistvad viisides, kuidas nad kasutavad digitehnoloogiat.