:format(webp)/nginx/o/2017/06/02/6738011t1h6daf.jpg)
Britid kulutavad moekaupadele aina vähem ja vähem, kirjutab BusinessInsider.
Britid kulutavad moekaupadele aina vähem ja vähem, kirjutab BusinessInsider.
Mais tehtud uuring näitas, et moekaupade müük on vähenenud pea neli protsenti. Sama trend on kestnud juba pikalt, viimase pooleteise aasta jooksul on moekaupade müük kuude võrdluses kasvanud vaid kolmel kuul.
Samal ajal on kasvanud üle 19 protsendi väljaspool kauplusi tehtud ostude hulk ehk lihtsamalt öeldes e-poodides ostlemine. Ent ka see kasv on tegelikult viimaste kuude üks madalamaid.
Poeskäijate väiksem hulk ja maharahunev kasv e-kaubanduses näitavad üldist tarbijate huvi vähenemist. Uuringu läbiviija BDO hinnangul see trend jätkub.
Moekaupade müüjad juba tajuvad tarbijate huvi vähenemist omal nahal. Näiteks jaemüügi hiid Next teatas tänavu vähenenud kasumist, mis tõi kaasa aktsiahinna 14-protsendilise kukkumise.