Maag jätab Tere kaubamärgi alles ka pärast koondumist

Siiri Liiva
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tere piimatooted.
Tere piimatooted. Foto: Toomas Huik

Kevadel DNB ja Nordea pangalt AS-i Tere ja sellega seotud äriühingute laenunõuded ostnud Maag Grupp ootab konkurentsiametilt koondumisluba ning teeb plaane tootmisvõimsuste kasvatamiseks. Tere kaubamärk jääb alles, kinnitab Maag Grupi nõukogu esimees Roland Lepp.

Kuigi Maag ootab veel konkurentsiameti heakskiitu koondumissoovile Terega ega saa seetõttu veel mingeid konkreetseid toiminguid teha, käib ettevõttes juba intensiivne planeerimine, vahendab ERRi uudisteportaal.

Maag Grupi nõukogu esimees Roland Lepp peab olulisimaks Tere alakasutatud tootmisvõimsuse kasutuselevõttu, et kasvatada eeskätt piimatoodete eksporti. Tootmisvõimsuse lisandudes vajatakse enam ka töökäsi: «Meie lootus on sinna inimesi juurde võtta ja mahtusid suurendada.»

Ka Tere kaubamärk jääb uue omanikuga turule alles. «Kui me vaatame Teret ja Farmit, siis nad on enam-vähem ühesuurused ettevõtmised ja väga tuntud kaubamärgid,» kinnitas Lepp.

Maagi senine turuosa on 20 protsenti, seega Terega koondudes võib see kasvada suurusjärgus umbes kahekordseks.

Loe lähemalt ERRi uudisteportaalist.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles