Facebook teeb suuri ponnistusi, et ravimitootjatele reklaami müüa.
Facebook poeb ravimitootjatele külje alla
Juunis korraldab Facebook tervishoiuteemalise kohtumise ravimitootjatega, et tutvustada neile võimalusi, kuidas oma tooteid paremini Facebookis müüa, vahendab CNBC.
Tegemist on algatusega «Facebook Health», mis peaks toodete reklaamimise farmaatsiaettevõtete jaoks tegema lihtsamaks. CNBC andmetel on Google´is ja Twitteris juba ammu eraldi meeskonnad, kes ravimifirmade reklaamikampaaniaid toetavad. Facebook ei ole selles vallas aga seni kuigi edukas olnud.
Erinevalt paljudest teistest valdkondadest on farmaatsiatööstusel väga ranged reeglid selle kohta, kuidas tooteid sotsiaalmeediakanalites reklaamida tohib.
Näiteks tohib reklaame suunata inimesele, kes kuulub mõnda demograafilisse rühma või mõnda toetusgruppi Facebookis. Reklaame ei tohi aga suunata eraldi neile, kelle kohta Facebook teab või aimab mõne tervisemure olemasolu.
Seni on ka farmaatsiatööstus olnud teistest valdkondades oluliselt aeglasem oma reklaamiraha sotsiaalmeediasse suunama, see on aga muutumas. Kui 2016. aastal kulutasid ravimitootjad reklaamile mobiilis ja veebis kokku 1,64 miljardit dollarit, siis 2019. aastaks peaks see tõusma 2,25 miljardi dollarini, hindab uuringufirma e-Marketer.