Eesti e-poed on hädas küberturbeteenuse pakkujatega, kelle eesmärk on vaid raha välja meelitada ning kes sisulist teenust ei paku.
Küberbluffijad kimbutavad e-poode
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eesti E-kaubanduse Liidu juhatuse esimees Signe Kõiv selgitas Äripäevale, et liit saab iga päev koostööpakkumisi ettevõtetelt, kes oma teenuseid soovivad liikmetele pakkuda.
«Markantseim näide on küberturvalisuse lahendusi pakkuv ettevõte, kes soovis saada liidu ametlikuks koostööpartneriks, et suunata kõik usaldusmärgise «Turvaline ostukoht» kandjad kolm korda aastas neilt tasulisi turvaraporteid tellima,» rääkis Kõiv.
Kõiv selgitas, et liitu ei huvitanud idee olla müügitoru ning seetõttu keelduti alguses ka pakkumisest. Seejärel üritas sama ettevõte liikmeid nurka suruda ebaturvaliste e-poodide musta nimekirjaga ähvardades. Loe pikemalt Äripäevast.