Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

McDonald'si uus reklaam ajas inimesed vihale

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
McDonald'si eine McRoyal, USAs tuntud nime all Quater Pounder.
McDonald'si eine McRoyal, USAs tuntud nime all Quater Pounder. Foto: SCOTT OLSON/AFP

Kiirtoidukett McDonald’s oli sunnitud vabandama oma hiljutise reklaami tõttu, mis ärritas paljusid televaatajaid, sest seal kasutati ära lapse leinatunnet ja igatsust isa järele.

McDonald’si viimases briti reklaamis figureerib poiss, kes uurib emalt oma lahkunud isa kohta ning leiab, et tal polnud isaga suurt midagi ühist - isegi mitte silmavärv, kirjutab Sun. Ema väitel oli aga üks asi, mis meeldis mõlemale - selleks on McDonald’si kalaburger.

Suur osa televaatajaid pidas reklaami mitte südamlikuks, vaid hoopis ärritavaks ja taktitundetuks. Paljud inimesed materdasid kiirtoiduketti sotsiaalmeediavõrgustikes, viidates muuhulgas, et McDonald'sil pole häbitunnet ning reklaam olevat küüniline ja ekspluateeriv.

Ka Suurbritannia reklaamistandardite järelevalveorgan kinnitas, et nad on saanud McDonald’si reklaami kohta kaebusi ning algatavad selle osas juurdluse. McDonald’si pressiesindaja piirdus aga kommentaariga, et nad vabandavad nende ees, keda reklaam võis ärritada, sest see polnud kindlasti nende kavatsus.

Tagasi üles