Päevatoimetaja:
Sander Silm

Sada kaubamärki, mida millenniumilapsed enim ihaldavad

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
An Apple iPhone 7 and the company logo are seen in this illustration picture taken in Bordeaux, France, February 1, 2017.    REUTERS/Regis Duvignain
An Apple iPhone 7 and the company logo are seen in this illustration picture taken in Bordeaux, France, February 1, 2017. REUTERS/Regis Duvignain Foto: SCANPIX/REUTERS

Millenniumilapsed ehk Y-põlvkond on teistest hulga nõudlikum ja pirtsakam, mistõttu iga bränd nende heakskiitu välja ei teeni.

Reklaamiagentuur Moosylvania küsitles üle 1500 Y-põlvkonna esindajast noore vanuses 16-36 eluaastat, et selgitada välja nende kõige lemmikumad kaubamärgid, vahendab Business Insider. 

  • 100. Dollar Tree – odav ja mugav
  • 99. DC jalanõud – seotud rulatamisega, kuuluvad selle elustiili juurde
  • 98. Carter’s lasteriided - meeldib enim millenniumi põlvkonna lapsevanematele.
  • 97. Burger King – pakub menüüs üllatusi ja kombineerib omapäraseid koostisosi
  • 96. Barnes&Noble – noored pole siiski veel unustanud raamatute lugemist
  • 95. Audi – köidab aina enam noori
  • 94. Ann Taylor – riidebränd oskab ära kasutada Instagrami populaarsust
  • 93. Urban Outfitters – rõivabränd, mis hakkab panustama ka restoranidele
  • 92. Rue21 – köidab hinnatundlikke noori
  • 91. Mercedes-Benz – panustab aina moodsamale tehnikale, näiteks E-klassi sedaanil on autos puuteekraanid
  • 90. Marvel – selle on popiks teinud eelkõige «The Avengers» film
  • 89. Lululemon – rõivabränd rõhutab tervislikku elustiili ja liikumist
  • 88. Lay’s – pole ilmselt nendest popimaid kartulikrõpse
  • 87. JCPenney – avab aina suuremaid kauplusi ning laieneb hoogsalt
  • 86. Gucci – kuigi see rõivabränd on noortele kulukas, on see endiselt eksklusiivne ja ihaldusväärne
  • 85. Dell – usaldusväärne tehnoloogiaettevõte
  • 84. Converse – neid valgeid ketse võib pidada legendaarseks ning need ei lähe kunagi moest
  • 83. Aldi – panustab orgaanilisele toidule ning on rahakotisõbralik
  • 82. Taco Bell – kiirtoit ei sure kunagi
  • 81. Panera – see kiirtoidukett eemaldas toitudest kunstlikud säilitus- ja magusained ning panustab naturaalsematele maitsetele
  • 80. Monster Energy – kui limonaadimüük langeb, siis energiajookidest ei taha veel keegi loobuda
  • 79.McDonald’s – püüab kliente veenda, et nende toit on kvaliteetne ning nad näivad seda ka uskuvat
  • 78.Kate Spade – riidebränd väidab, et suudab konkurentsi pakkuda isegi vägevale Michael Korsile
  • 77. Hewlett-Packard – nende üsna soodsa hinnaga sülearvutid meeldivad noortele klientidele väga
  • 76. Guess – tõstab oma populaarsust noorte staaride kaasamisega reklaamidesse, kampaaniatesse jm
  • 75. Chase – näib olevat noorte silmis usaldusväärne pank
  • 74. Banana Republic – see rõivabränd meeldib noortele jätkuvalt
  • 73. Asus – näib mõistvat noorte soove ja vajadusi ning panustab sellele turule
  • 72. Aeropostale – selle rõivabrändi riideid eelistavad tegelikult pigem 30+ inimesed, kes kandsid neid riideid kunagi keskkoolis
  • 71. Wendy’s – erinevalt mitmetest teistest kiirtoidukettidest on jäänud oma klassikalise menüü juurde
  • 70. Polo – ikooniline riidebränd kuulub paljude noorte südamesse
  • 69. Nestle – kuigi see on enim tuntud oma maiustuste poolest, võtab ka see firma tervislikuma suuna ning eemaldab toodetest liigset suhkrut ja säilitusaineid
  • 68. Marshalls – soodsatest riietest ei ütle keegi ära
  • 67. Jeep – nii mõnedki mõtlevad, et Jeepi uuemad mudelid on disainitud justkui spetsiaalselt Y-põlvkonnale
  • 66. J.Crew – riidebränd on jäänud oma juurte juurde, mistõttu peab tegelikult noorte klientide nimel võitlust pidama
  • 65. Bath&Body Works – oli ikooniline kehahooldustoodete bränd juba 90ndatel ning pole oma populaarsust kaotanud
  • 64. Xbox – millisele noorele see ei meeldiks?
  • 63. Whole Foods – värsket orgaanilist toitu müüval poeketil on Y-põlvkonnale paljugi pakkuda
  • 62. Hershey – ikooniline maiustustetootja
  • 61. Vans – samuti rulatajate lemmikjalats
  • 60. Valve – videomängude gigant
  • 59. Kellogg’s – panustab hoolega noortele ja nende maitse-eelistustele
  • 58. GMC – neil on hea valik linnamaastureid, mis kuluvad ära noortele peredele
  • 57. Dodge – seda peetakse üheks usaldusväärsemaks sportautode tootjaks
  • 56. Coach – rõivabränd teeb endale ideaalset promo sotsiaalmeedias
  • 55. Trader Joe’s – orgaaniline toit ja soodsad hinnad toovad kliendid alati kohale
  • 54. North Face – selle üleriiete tootja kvaliteedis ei pea keegi kahtlema
  • 53. Kraft – panustab samuti toodete tervislikumaks muutmisele
  • 52. Hot Topic – väidetavalt on see enam kui moebränd, vaid ühendab endast elemente muusikast ja popkultuurist
  • 51. Chipotle – viimasel aastal on skandaalidesse sattunud, ent kliendid usuvad sellegipoolest nende toidu kvaliteeti ning tulevad ikka tagasi
  • 50. Tesla – Tesla autosid peetakse millenniumilaste unelmaks
  • 49. Southwest Airlines – sõidutab noori soodsalt festivalidele
  • 48. Sephora – hinnatud ilutooted
  • 47. Ralph Lauren – maineka brändi kuulsus kestab ikka veel
  • 46. Nordstrom – see kaubamajade kett jätkab laienemist ning pürgib soodsama kontseptsiooni poole
  • 45. Mountain Dew – seda karastusjooki noored siiski hindavad
  • 44. Jordan – sellel on oluline osa jalanõukultuuris
  • 43. PlayStation – oma PlayStation 4ga viidi virtuaalne reaalsus justkui uuele tasemele
  • 41. Nissan – autotootja panustab innovaatilisusele
  • 40. Levi’s – teksabränd on populaarne nii noorte kui vanade seas
  • 39. Gap – noortepärane riidebränd
  • 38. Forever 21 – samuti väga soodne ja noori köitev rõivabränd
  • 37. BMW – kellele need autod ei meeldiks?
  • 36. Dr Pepper – populaarne karastusjook köidab noori jätkuvalt
  • 35. Honda – Honda Civicu viimast mudelit peetakse eriti millenniumisõbralikuks
  • 34. Macy’s – panustab eraldi noortekollektsioonidele
  • 33. H&M – nemad teavad, mida noored soovivad riidepoodides näha
  • 32. Best Buy – sealt ostavad noored parima hinnaga elektroonikatooteid
  • 31. Netflix – sest lemmiksarjad on millenniumilastele olulised
  • 30. Costco – lai tootevalik ning soodsad hinnad ütlevad selle toidupoeketi kohta kõik
  • 29. Chevrolet – pöördub noorte poole spetsiaalsele kampaaniatega
  • 28. Under Armour – teeb koostööd tuntud sportlastega, mis on nende mainet kõvasti kasvatanud
  • 27. Toyota – hiilgab samuti hea linnamaasturite valikuga
  • 26. Michael Kors – luksuslikku kaubamärki ihaldavad eriti noored neiud
  • 25. LG – et teiste tootjatega sammu pidada, tuleb neilgi aina ägedamaid tehnikavidinaid toota
  • 24. Kohl’s – meelitab kliente soodsate hindade ning hea lojaalsusprogrammiga
  • 23. Gamestop – videomängude populaarsus ei näi kuhugi kaduvat
  • 22. Chick-fil-A – olgugi, et tegu on kiirtoiduga, see on seal siiski värske ja maitsev
  • 21. Kroger – köidab toidupoe klienti samuti hea kaubavaliku ja taskukohaste hindadega
  • 20. Old Navy – see rõivabränd teab, kuidas teha ostud mugavaks eriti e-poe kliendile
  • 19. Disney – Disney loodud tegelasi armastatakse väga
  • 18. Adidas – populaarse spordiriiete brändi populaarsus on mõnevõrra langenud, Nike'le jäävad nad kõvasti alla
  • 17. Nintendo – need mängud tekitavad millenniumilastes nostalgiat, sest neid mängisid nad lapsena
  • 16. American Eagle – riidepoodide kett promos oma pesukampaanias tervislikku keha ja Photoshopi-vabu pilte, mis tagasid noorte imetluse
  • 15. Ford – nende linnamaasturid ja suured pereautod istuvad samuti just Y-põlvkonna lapsevanematele
  • 14. Pepsi – nemad on püüdnud noori enda poolele võita näiteks pudelitele paigutatud emotikonidega
  • 13. Express – veebipood pühendub klientide lojaalsusele, lubades neil boonuspunkte koguda ning selle pealt hinnasoodustust saada
  • 12. Starbucks – maailmas pole ilmselt populaarsemat kohvikuteketti kui nemad
  • 11. Google – sest mida me ilma selleta teaks?
  • 10. Victoria’s Secret – pesumaailma liider oskab ka noori mõjutada
  • 9. Microsoft – usaldusväärset tootjat peetakse ka ihaldusväärseks tööandjaks
  • 8. Amazon – see on üks mugavamaid veebikaubamaju maailmas
  • 7. Walmart – see poekett on viimasel ajal rajanud mugavus- ja väikseid kodupoode, millega kindlustab aina enam turupositsiooni ning trügib tarbijatele lähemale
  • 6. Samsung – pole küll tehnikamaailmas turuliider, ent sellegipoolest heal positsioonil
  • 5. Coca-Cola – sellele karastusjoogile ei suuda ükski teine vastu astuda
  • 4. Sony – samuti armastatud ja usaldatud tehnikahiid
  • 3. Nike – spordirõivaste osas pole neile vastast
  • 2. Target – tegu on USAs teise suurima odavpoega, kust saab lisaks toidukaubale osta soodsalt ka lasteasju, meigitooteid ja kodusisustustooteid.
  • 1. Apple – paljud Apple’i kliendid ja austajad on just millenniumilapsed, kelle kätte on leidnud tee nii populaarsed nutikellad, iPhone’id, iPad’id ja Macbookis.
Tagasi üles