Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
:format(webp)/nginx/o/2017/02/15/6342905t1hf465.jpg)
Millenniumilapsed ehk Y-põlvkond on teistest hulga nõudlikum ja pirtsakam, mistõttu iga bränd nende heakskiitu välja ei teeni.
Reklaamiagentuur Moosylvania küsitles üle 1500 Y-põlvkonna esindajast noore vanuses 16-36 eluaastat, et selgitada välja nende kõige lemmikumad kaubamärgid, vahendab Business Insider.
- 100. Dollar Tree – odav ja mugav
- 99. DC jalanõud – seotud rulatamisega, kuuluvad selle elustiili juurde
- 98. Carter’s lasteriided - meeldib enim millenniumi põlvkonna lapsevanematele.
- 97. Burger King – pakub menüüs üllatusi ja kombineerib omapäraseid koostisosi
- 96. Barnes&Noble – noored pole siiski veel unustanud raamatute lugemist
- 95. Audi – köidab aina enam noori
- 94. Ann Taylor – riidebränd oskab ära kasutada Instagrami populaarsust
- 93. Urban Outfitters – rõivabränd, mis hakkab panustama ka restoranidele
- 92. Rue21 – köidab hinnatundlikke noori
- 91. Mercedes-Benz – panustab aina moodsamale tehnikale, näiteks E-klassi sedaanil on autos puuteekraanid
- 90. Marvel – selle on popiks teinud eelkõige «The Avengers» film
- 89. Lululemon – rõivabränd rõhutab tervislikku elustiili ja liikumist
- 88. Lay’s – pole ilmselt nendest popimaid kartulikrõpse
- 87. JCPenney – avab aina suuremaid kauplusi ning laieneb hoogsalt
- 86. Gucci – kuigi see rõivabränd on noortele kulukas, on see endiselt eksklusiivne ja ihaldusväärne
- 85. Dell – usaldusväärne tehnoloogiaettevõte
- 84. Converse – neid valgeid ketse võib pidada legendaarseks ning need ei lähe kunagi moest
- 83. Aldi – panustab orgaanilisele toidule ning on rahakotisõbralik
- 82. Taco Bell – kiirtoit ei sure kunagi
- 81. Panera – see kiirtoidukett eemaldas toitudest kunstlikud säilitus- ja magusained ning panustab naturaalsematele maitsetele
- 80. Monster Energy – kui limonaadimüük langeb, siis energiajookidest ei taha veel keegi loobuda
- 79.McDonald’s – püüab kliente veenda, et nende toit on kvaliteetne ning nad näivad seda ka uskuvat
- 78.Kate Spade – riidebränd väidab, et suudab konkurentsi pakkuda isegi vägevale Michael Korsile
- 77. Hewlett-Packard – nende üsna soodsa hinnaga sülearvutid meeldivad noortele klientidele väga
- 76. Guess – tõstab oma populaarsust noorte staaride kaasamisega reklaamidesse, kampaaniatesse jm
- 75. Chase – näib olevat noorte silmis usaldusväärne pank
- 74. Banana Republic – see rõivabränd meeldib noortele jätkuvalt
- 73. Asus – näib mõistvat noorte soove ja vajadusi ning panustab sellele turule
- 72. Aeropostale – selle rõivabrändi riideid eelistavad tegelikult pigem 30+ inimesed, kes kandsid neid riideid kunagi keskkoolis
- 71. Wendy’s – erinevalt mitmetest teistest kiirtoidukettidest on jäänud oma klassikalise menüü juurde
- 70. Polo – ikooniline riidebränd kuulub paljude noorte südamesse
- 69. Nestle – kuigi see on enim tuntud oma maiustuste poolest, võtab ka see firma tervislikuma suuna ning eemaldab toodetest liigset suhkrut ja säilitusaineid
- 68. Marshalls – soodsatest riietest ei ütle keegi ära
- 67. Jeep – nii mõnedki mõtlevad, et Jeepi uuemad mudelid on disainitud justkui spetsiaalselt Y-põlvkonnale
- 66. J.Crew – riidebränd on jäänud oma juurte juurde, mistõttu peab tegelikult noorte klientide nimel võitlust pidama
- 65. Bath&Body Works – oli ikooniline kehahooldustoodete bränd juba 90ndatel ning pole oma populaarsust kaotanud
- 64. Xbox – millisele noorele see ei meeldiks?
- 63. Whole Foods – värsket orgaanilist toitu müüval poeketil on Y-põlvkonnale paljugi pakkuda
- 62. Hershey – ikooniline maiustustetootja
- 61. Vans – samuti rulatajate lemmikjalats
- 60. Valve – videomängude gigant
- 59. Kellogg’s – panustab hoolega noortele ja nende maitse-eelistustele
- 58. GMC – neil on hea valik linnamaastureid, mis kuluvad ära noortele peredele
- 57. Dodge – seda peetakse üheks usaldusväärsemaks sportautode tootjaks
- 56. Coach – rõivabränd teeb endale ideaalset promo sotsiaalmeedias
- 55. Trader Joe’s – orgaaniline toit ja soodsad hinnad toovad kliendid alati kohale
- 54. North Face – selle üleriiete tootja kvaliteedis ei pea keegi kahtlema
- 53. Kraft – panustab samuti toodete tervislikumaks muutmisele
- 52. Hot Topic – väidetavalt on see enam kui moebränd, vaid ühendab endast elemente muusikast ja popkultuurist
- 51. Chipotle – viimasel aastal on skandaalidesse sattunud, ent kliendid usuvad sellegipoolest nende toidu kvaliteeti ning tulevad ikka tagasi
- 50. Tesla – Tesla autosid peetakse millenniumilaste unelmaks
- 49. Southwest Airlines – sõidutab noori soodsalt festivalidele
- 48. Sephora – hinnatud ilutooted
- 47. Ralph Lauren – maineka brändi kuulsus kestab ikka veel
- 46. Nordstrom – see kaubamajade kett jätkab laienemist ning pürgib soodsama kontseptsiooni poole
- 45. Mountain Dew – seda karastusjooki noored siiski hindavad
- 44. Jordan – sellel on oluline osa jalanõukultuuris
- 43. PlayStation – oma PlayStation 4ga viidi virtuaalne reaalsus justkui uuele tasemele
- 41. Nissan – autotootja panustab innovaatilisusele
- 40. Levi’s – teksabränd on populaarne nii noorte kui vanade seas
- 39. Gap – noortepärane riidebränd
- 38. Forever 21 – samuti väga soodne ja noori köitev rõivabränd
- 37. BMW – kellele need autod ei meeldiks?
- 36. Dr Pepper – populaarne karastusjook köidab noori jätkuvalt
- 35. Honda – Honda Civicu viimast mudelit peetakse eriti millenniumisõbralikuks
- 34. Macy’s – panustab eraldi noortekollektsioonidele
- 33. H&M – nemad teavad, mida noored soovivad riidepoodides näha
- 32. Best Buy – sealt ostavad noored parima hinnaga elektroonikatooteid
- 31. Netflix – sest lemmiksarjad on millenniumilastele olulised
- 30. Costco – lai tootevalik ning soodsad hinnad ütlevad selle toidupoeketi kohta kõik
- 29. Chevrolet – pöördub noorte poole spetsiaalsele kampaaniatega
- 28. Under Armour – teeb koostööd tuntud sportlastega, mis on nende mainet kõvasti kasvatanud
- 27. Toyota – hiilgab samuti hea linnamaasturite valikuga
- 26. Michael Kors – luksuslikku kaubamärki ihaldavad eriti noored neiud
- 25. LG – et teiste tootjatega sammu pidada, tuleb neilgi aina ägedamaid tehnikavidinaid toota
- 24. Kohl’s – meelitab kliente soodsate hindade ning hea lojaalsusprogrammiga
- 23. Gamestop – videomängude populaarsus ei näi kuhugi kaduvat
- 22. Chick-fil-A – olgugi, et tegu on kiirtoiduga, see on seal siiski värske ja maitsev
- 21. Kroger – köidab toidupoe klienti samuti hea kaubavaliku ja taskukohaste hindadega
- 20. Old Navy – see rõivabränd teab, kuidas teha ostud mugavaks eriti e-poe kliendile
- 19. Disney – Disney loodud tegelasi armastatakse väga
- 18. Adidas – populaarse spordiriiete brändi populaarsus on mõnevõrra langenud, Nike'le jäävad nad kõvasti alla
- 17. Nintendo – need mängud tekitavad millenniumilastes nostalgiat, sest neid mängisid nad lapsena
- 16. American Eagle – riidepoodide kett promos oma pesukampaanias tervislikku keha ja Photoshopi-vabu pilte, mis tagasid noorte imetluse
- 15. Ford – nende linnamaasturid ja suured pereautod istuvad samuti just Y-põlvkonna lapsevanematele
- 14. Pepsi – nemad on püüdnud noori enda poolele võita näiteks pudelitele paigutatud emotikonidega
- 13. Express – veebipood pühendub klientide lojaalsusele, lubades neil boonuspunkte koguda ning selle pealt hinnasoodustust saada
- 12. Starbucks – maailmas pole ilmselt populaarsemat kohvikuteketti kui nemad
- 11. Google – sest mida me ilma selleta teaks?
- 10. Victoria’s Secret – pesumaailma liider oskab ka noori mõjutada
- 9. Microsoft – usaldusväärset tootjat peetakse ka ihaldusväärseks tööandjaks
- 8. Amazon – see on üks mugavamaid veebikaubamaju maailmas
- 7. Walmart – see poekett on viimasel ajal rajanud mugavus- ja väikseid kodupoode, millega kindlustab aina enam turupositsiooni ning trügib tarbijatele lähemale
- 6. Samsung – pole küll tehnikamaailmas turuliider, ent sellegipoolest heal positsioonil
- 5. Coca-Cola – sellele karastusjoogile ei suuda ükski teine vastu astuda
- 4. Sony – samuti armastatud ja usaldatud tehnikahiid
- 3. Nike – spordirõivaste osas pole neile vastast
- 2. Target – tegu on USAs teise suurima odavpoega, kust saab lisaks toidukaubale osta soodsalt ka lasteasju, meigitooteid ja kodusisustustooteid.
- 1. Apple – paljud Apple’i kliendid ja austajad on just millenniumilapsed, kelle kätte on leidnud tee nii populaarsed nutikellad, iPhone’id, iPad’id ja Macbookis.