/nginx/o/2011/03/30/548428t1hc1a5.jpg)
Nädalavahetusel toimunud üleminek suveajale ajas sassi Rimi kesklao tellimissüsteemi, mistõttu pidid paljud poeketi kliendid eile ja üleeile lahkuma kauplusest piimata.
Nädalavahetusel toimunud üleminek suveajale ajas sassi Rimi kesklao tellimissüsteemi, mistõttu pidid paljud poeketi kliendid eile ja üleeile lahkuma kauplusest piimata.
Mitmes Rimi poes oli viimasel kahel päeval piimaleti juures silt tarneraskuste kohta, mis ei olnud siiski tootjatest põhjustatud, vaid tõrkus hoopis IT-süsteem, kirjutas ERR uudised.
«Arvutisüsteem ei võtnud vastu Rimi nelja suurema kaupluse (Ülemiste, Haabersti, Mustakivi, Narva Rimi) piimatoodete tellimust ning sel põhjusel jäi piim esmaspäevaks tellimata,» selgitas Rimi kommunikatsioonijuht Katrin Bats.
«Nimetatud kauplustes olid esmaspäeval piimatooted väga vähesel määral esindatud või puudusid üldse,» lisas ta ning kinnitas, et süsteemivea avastamisel see parandati ning tänaseks on piimatarned taastunud.