Päevatoimetaja:
Angelina Täker

Lugeja küsib: miks tüütab TV3 televaatajat oma auhinnamängudega?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
TV3 poolt korraldatud auhinnamäng.
TV3 poolt korraldatud auhinnamäng. Foto: Kuvatõmmis TV3 videost

«Miks reklaamib TV3 söögi alla ja peale oma auhinnamänge, milles osalemine (SMS) maksab veel röögatud 5 eurot? Küll loositakse välja muruniidukeid ja lennupileteid, aga näiteks jäetakse mainimata, kus võitjad avaldatakse, millised on muud tingimused ja reeglid jm? Miks on loosis osalemine nii kallis (tavaliselt jääb SMSi teel korraldatavas mängus osalemine, hääletamine vms ehk 1 euro kanti) ning miks TV3 oma auhinnamänge nii tihti promob?» küsis lugeja.

Vastab TV3 reklaami- ja turundusdirektor Signe Suur.

Tarbijamängu tingimused on kättesaadavad TV3 kodulehel, mis on klipis ka välja toodud. Mängu reklaamide maht eetris on tavapärane ja auhindade väärtus suur. Kõigil on võimalus otsustada, kas selles osaleda või mitte.

Tagasi üles