Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Karolin Kuusik, Peep Vain ja Tambet Tuisk on Nokia uued reklaamnäod

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tõnu Lilleorg
Copy
Karolin Kuusik
Karolin Kuusik Foto: Teet Malsroos/Õhtuleht

Nokia lansseeris märtsis kampaania, kus mobiililitootja uutest mudelitest räägivad Eesti oma ala tipud. Lisaks veebis avaldatud videotele on kampaania jõudnud ka printmeediasse, kui Karolin Kuusikule fokusseeritud topeltreklaamlehekülg ilmus värskes Cosmopolitanis.

Nokia Eesti turundusjuht Ülle Rohtla sõnul on Nokia kevadkampaania sõnum «edu on sinu enda kätes», kus ettevõte väljendab lubadust kolme uue mudeli eeliste kaudu.

«Kolm professionaali, kes igaüks on oma ala edukas tegija, räägivad telefoni kasutades oma edust, päevast ja aja planeerimisest,» sõnab turundusjuht kampaaniast, kus osalevad stilist Karolin Kuusik, koolitaja Peep Vain ja näitleja Tambet Tuisk.

Kuna Nokia N8 on Rohtla sõnul parima kaameraga telefon, langes valik Tambet Tuisule kui väga heale näitleja, kes mängis ka sügisel esilinastunud filmis «Polli päevikud».

Nagu räägib allpool lisatud videos Karolin Kuusik, on Nokia C7 ilus ja õhuke nutitelefon, mis aitab tal olla kontaktis sõpradega.

Peep Vain näeb Nokia E7`d kui mugavat ja multifunktsionaalset äritelefoni. Ka Tambet Tuiski videoklipp on näha allpool.

«Koostöö kõigi kolme tipptegijaga on olnud väga hea - kõik nad tunnistavad, et telefon on ülioluline abimees igapäevastes asjaajamistes,» ütles Rohtla. «Nüüdsest kasutavad nad ka kõik samu mudeleid, mida reklaamivad.»

Küsimusele, palju koostöö mainitud avaliku elu tegelastega Nokiale maksma läheb, vastas Rohtla, et kokkuleppele saadi kiirelt ja mingit «mania grandiosat» mobiilitootja koostööpartneritel tasu suhtes ei olnud.

Nokia turupositsiooni teemal ütles Rohtla, et Nokia on Eestis telefonimüüja number 1, lisades: «Jätkame tööd selles suunas, et meie uued mudelid seda positsiooni ainult kindlustaksid.»

Rohtla sõnul on Nokial Eesti turul kõige laiem mudelivalik, kus iga konkreetne mudel on loodud konkreetse sihtrühma vajadusi silmas pidades.

Tuntud eesti inimesi on Nokia oma kampaaniates kasutanud ka varasematel aastatel.

Tagasi üles