/nginx/o/2017/05/08/6635833t1h28f8.jpg)
Kuigi võiks eeldada, et kagupiirile plaanitaval taral on suurem keskkonnamõju kui ülekäikudega raudteel, on avalikku kära selle ümber olnud märksa vähem kui kolme Balti riiki läbiva Rail Balticu ümber.
Kuigi võiks eeldada, et kagupiirile plaanitaval taral on suurem keskkonnamõju kui ülekäikudega raudteel, on avalikku kära selle ümber olnud märksa vähem kui kolme Balti riiki läbiva Rail Balticu ümber.
«Mis puudutab suurulukite liikumist, siis on leitud, et seal head lahendust ei ole,» põhjendas märtsi alguses keskkonnaminister Marko Pomerants, miks on kagupiiri ehitamisel otsustatud peamiselt piiritara kasuks, samas kui näiteks Rail Balticu raudteele on plaanitud 30 ökodukti loomadele.