Nokia kaubamärgi väärtus on aastaga kaotanud oma väärtusest 10 miljardit dollarit, vahendab Kauppalehti.
Nokia kaubamärk odavnes 10 miljardi dollari võrra
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Brand Finance Global 500 võrdlusest ilmneb, et kui aasta eest oli Nokia bränd väärt 19,7 miljardit dollarit, on see tänaseks kahanenud 9,7 miljardi dollarini.
Kui läinud aastal asus Nokia kaubamärk globaalses kaubamärkide võrdluses 20. kohal, on praeguseks Nokia kukkunud 94. kohale.
Maailma kalleimad kaubamärgid on avaldatud võrdluse kohaselt Google (44,2 miljardit dollarit), Microsoft (42,8 miljardit dollarit) ning Walmart (36,2 miljardit dollarit).