Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Vare: Rail Balticu plussid on selged, aga tuleb olla valmis ka halvimaks (9)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Raivo Vare näeb Rail Balticus nii plusse kui miinuseid.
Raivo Vare näeb Rail Balticus nii plusse kui miinuseid. Foto: Eero Vabamägi

Transpordiekspert Raivo Vare sõnul on Rail Balticu plussid iseenesest mõistetavad, aga peab arvestama ka miinustega ja olema valmis halvimaks, et mitte ebameeldivalt üllatuda. 

Vare ütles intrevjuus Äripäevale, et Rail Baltic on tegelikult nice-to-have-asi, millest oleks kõvasti kasu, kui see oleks olemas. «See teisene kasu on piisavalt suur, Prantsusmaa kogemus on seda tõendanud ja ka teised analoogsed näited, » selgitas Vare, lisades, et probleem on selles, et meil ei ole teda veel ja püsti ees on mitmesugused riskid. «Plussid on iseenesest mõistetavad, aga peab arvestama ka miinustega ja olema valmis halvimaks, et mitte ebameeldivalt üllatuda.»

Ta lisas, et kogu selle projekti käivitamine reaalses elus saab olema üliraske, ülikeeruline. Plussidena tõi ta muuhulgas välja, et kõik rohelised vastuargumendid Rail Balticule kahvatuvad tema rohelise efekti kõrval ning samuti ootab ettevõtjaid terve müriaad hankeid.

Loe pikemalt Äripäevast.

Tagasi üles