Transpordiekspert Raivo Vare sõnul on Rail Balticu plussid iseenesest mõistetavad, aga peab arvestama ka miinustega ja olema valmis halvimaks, et mitte ebameeldivalt üllatuda.
Vare: Rail Balticu plussid on selged, aga tuleb olla valmis ka halvimaks (9)
Vare ütles intrevjuus Äripäevale, et Rail Baltic on tegelikult nice-to-have-asi, millest oleks kõvasti kasu, kui see oleks olemas. «See teisene kasu on piisavalt suur, Prantsusmaa kogemus on seda tõendanud ja ka teised analoogsed näited, » selgitas Vare, lisades, et probleem on selles, et meil ei ole teda veel ja püsti ees on mitmesugused riskid. «Plussid on iseenesest mõistetavad, aga peab arvestama ka miinustega ja olema valmis halvimaks, et mitte ebameeldivalt üllatuda.»
Ta lisas, et kogu selle projekti käivitamine reaalses elus saab olema üliraske, ülikeeruline. Plussidena tõi ta muuhulgas välja, et kõik rohelised vastuargumendid Rail Balticule kahvatuvad tema rohelise efekti kõrval ning samuti ootab ettevõtjaid terve müriaad hankeid.
Loe pikemalt Äripäevast.