Rõivakontsern Baltika teenis esimeses kvartalis 590 000 eurot puhaskahjumit, kui mullu samal perioodil oli puhaskahjumiks 493 000 eurot.
Baltika esimese kvartali kahjum suurenes 590 000 euroni
Grupi müügitulu kasvas esimeses kvartalis 2 protsenti 10,7 miljoni euroni ning jaemüük kasvas 1 protsendi 8,5 miljoni euroni. Enim kasvas 4-protsendiga Eesti jaemüügiturg, teatas Baltika.
«Baltika Grupi üheks oluliseks eesmärgiks on müügitulude kasv ning käesoleva aasta esimeses kvartalis suutsime selle eesmärgi saavutada. Kui meie koduturgudel Eestis, Lätis ja Leedus soovime hoida oma positsiooni top viie moekaubandusettevõtete seas ja teha stabiilset tulemust, siis kasvumootorina näeme müügitulude suurenemist läbi hulgi- ja frantsiisipartnerite - nii möödunud aasta kui selle aasta esimese kvartali tulemused kinnitavad, et muudatused ärimudelis- ja protsessides on end õigustanud,» ütles Baltika Grupi juhatuse esimees Meelis Milder pressiteates.
Hulgi- ja frantsiisimüügi esimese kvartali müügitulu oli 1,8 miljonit eurot, kasvades 3 protsenti. Baltika Grupi e-poe müügitulu kasvas esimeses kvartalis 38 protsendi võrra ja oli 349 000 eurot. Kokku telliti Baltika moemärkide tooteid 31 riigist
Esimese kvartali jooksul avati Baltika Grupi koduturgudel kaks uut kauplust, üks Tallinnas ja teine Riias. Üks kauplus avati ka Serbias. Üle poole Baltika müügitulust ehk 57,7 protsenti moodustas Eesti disaini eksport välisturgudele.
Baltika jaekaubandusvõrk hõlmab 95 brändipoodi Eestis, Lätis ja Leedus, lisaks saab kollektsioonide esemeid osta Baltika e-poe kaudu, mis tarnib kaupa 44 riiki üle maailma. Kontsernis töötab Baltikumis kokku enam kui 1100 töötajat. Baltika aktsiad on noteeritud Nasdaq Tallinna börsil.