Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Muusika müük kasvas teist aastat järjest

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Muusika müük kasvas
Muusika müük kasvas Foto: SCANPIX

Muusika müük kasvas tänu striimimisteenustele teist aastat järjest, näidates kasvu, mida pole nähtud pea kaks kümnendit.

Hoolimata CD müükide ja allalaadimiste vähenemisest, kasvas lindimuusikalt saadud käive 2016, aastal ülemaailmselt 5,9 protsenti 15,7 miljardile eurole, teatas Rahvusvaheline Fonograafiatööstuse Föderatsioon.

Kasv ületab möödunud aasta 3,2-protsendise kasvu ning on kõrgeim alates 1997. aastat kui muusikatööstus vajus internetiajastu saabudes langusesse.

Striimimisest saadud käive kasvas 2016. aastal 60-protsendi võrra.

Muusikatööstuse juhid aga hoiatasid, et turg püsib haprana ning tööstus peab jätkama adapteerumist.

«Mäletagem, need on ainult kaks aastat kasvu pärast pea kahe kümnendi pikkust langust,» ütles Warner Music Groupi rahvusvaheliste turundusteenuste juht Stu Bergen

Tagasi üles