:format(webp)/nginx/o/2016/11/01/6024549t1hc373.jpg)
Eesti ettevõtetel on potentsiaali USA turul läbi lüüa, sest väiksus pole takistus, kui toode või teenus on nutikas, kirjutab Eesti Ameerika Ühendriikide suursaadik Eerik Marmei.
Eesti ettevõtetel on potentsiaali USA turul läbi lüüa, sest väiksus pole takistus, kui toode või teenus on nutikas, kirjutab Eesti Ameerika Ühendriikide suursaadik Eerik Marmei.
Läbilöömiseks peab toode või teenus teistest samalaadsetest eristuma, kirjutab ta Äripäevas.
See tähendab, et ka kõige väiksematel ettevõtetel on võimalus edukalt jõuda suure auditooriumini, kuid selle nimel tuleb targalt tegutseda. Nii nagu näiteks tõestas hiljuti Viljandis asuv pakiautomaatide tootja Cleveron AS, mis on tänaseks tarninud maailma suurimale jaekaubamajale Walmart mitmeid pakiautomaate.
Eraldi eduloona võiks välja tuua just viimastel aastatel USAs eduka tegutsemisega silma paistnud Eesti kaitsetööstussektori. Loe pikemalt Äripäevast.