/nginx/o/2011/03/24/544095t1ha335.jpg)
Rummi, viina, viskit, džinni ja tequila't tootev alkoholivalmistaja Bacardi on sõlminud kuulsa tennisemängijaga paariaastase koostöölepingu, mille järgi saab Nadalist ettevõtte uus saadik firma kommertskommunikatsioonis.
Rummi, viina, viskit, džinni ja tequila't tootev alkoholivalmistaja Bacardi on sõlminud kuulsa tennisemängijaga paariaastase koostöölepingu, mille järgi saab Nadalist ettevõtte uus saadik firma kommertskommunikatsioonis.
Nadalil tuleb plaani kohaselt õpetada tarbijaid jooma vastutustundlikult, kirjutab Marketing Week. Nadal hakkab osalema PR-le, sotsiaalmeediale ja tarbimiseksperimentidele keskendunud kampaaniates.
Maailma tennise edetabelis esimesel kohal oleva Nadali (24) elustiil ja pühendumus oma tegevusele peegeldab hästi Bacardi väärtusi, kiidab Bacardi juht Seamus McBride.
«Tema üleilmne tuntus teeb temast perfektse tšempioni ja eeskuju, kes suudab levitada sõnumit, et me peame kõik oskama tõmmata piiri, kui jutt käib alkoholi joomisest,» lisas McBride.
Bacardi korraldab kampaaniat «Meistrid joovad vastutustundlikult» neljandat aastat, eelmiseks saadikuks oli vormelisõitja Michael Schumacher.