Rummi, viina, viskit, džinni ja tequila't tootev alkoholivalmistaja Bacardi on sõlminud kuulsa tennisemängijaga paariaastase koostöölepingu, mille järgi saab Nadalist ettevõtte uus saadik firma kommertskommunikatsioonis.
Tennisist Rafael Nadal hakkab promoma vastutustundlikku joomist
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Nadalil tuleb plaani kohaselt õpetada tarbijaid jooma vastutustundlikult, kirjutab Marketing Week. Nadal hakkab osalema PR-le, sotsiaalmeediale ja tarbimiseksperimentidele keskendunud kampaaniates.
Maailma tennise edetabelis esimesel kohal oleva Nadali (24) elustiil ja pühendumus oma tegevusele peegeldab hästi Bacardi väärtusi, kiidab Bacardi juht Seamus McBride.
«Tema üleilmne tuntus teeb temast perfektse tšempioni ja eeskuju, kes suudab levitada sõnumit, et me peame kõik oskama tõmmata piiri, kui jutt käib alkoholi joomisest,» lisas McBride.
Bacardi korraldab kampaaniat «Meistrid joovad vastutustundlikult» neljandat aastat, eelmiseks saadikuks oli vormelisõitja Michael Schumacher.