Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Reklaam versus reaalsus: veebiostud, millega tarbijad vastu näppe on saanud

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy

Kui miski tundub uskumatult ilus ja hea, siis pole tavaliselt reaalne - see karm tõde kehtib eriti just veebist ostetud riiete kohta.

Maailmas on ülipopulaarne veebist riiete tellimine, mis näiteks Aasia e-poodides on üsna odav, kirjutab Independent. Samas ei vasta iga tellitud toode alati lubatule ning klient langeb odava järeletehtud kaltsu ohvriks.

Selliste kogemustega tellijad jagavad tihti oma kogemusi sotsiaalmeedias ning on loonud isegi vastavaid gruppe, kus avalikustavad reklaampildil näidatud toote ja kohale saabunud eseme suured erinevused. Sageli on toote suurus täiesti sobimatu, materjal ja disain teistsugune.

Selline grupp nii Facebookis kui veebilehel on näiteks KnockOffNightmares. Seal jagatakse fotosid toodetest, mis on tellitud muuhulgas Aliexpress, SammyDress, Rosegal, TideBuy ja DressLily veebilehtedelt ning tarbijate ootusi lootusetult petnud.
 

Tagasi üles