Veebruaris kasvas Soome reklaamiturg 10,3 protsenti võrreldes eelmise aasta veebruariga.
Soome reklaamiturg 10-protsendilises tõusutrendis
Üle pika aja on ajakirjad jõudnud plusspoolele – veebruari kasvunumber on 3,9 protsenti, jaanuari-veebruari kokkuvõttes jäävad ajakirjad reklaamimüügimahult siiski 2,8 protsendiga miinusesse, kirjutab marmai.fi.
Reklaamimüük veebi kasvas 34,5 protsenti ja televisooni 14,3 protsenti. Kui vaadata allpool olevat tabelit meediumite kaupa, on seal reklaamimüügi kogukasvu numbriks isegi 11,4, mis tuleb sellest, et reklaamimahtu mõõtev TNS Gallup on lisanud hiljuti vaadeldavate kanalite hulka raadiojaama Radio Nostalgia ning samuti kohalikke lehti välja andva lehekontserni Suomen Lehtiyhtyma veebimüügi.
Kanalid | Veebruar 2011, muutus protsentides | Jaanuar-Veebruar 2011 kokku, muutus protsentides |
Ajakirjad | 3,9 | -2,8 |
Ajalehed | 5,6 | 6,6 |
Tasuta lehed | 4,4 | 4,1 |
TV | 14,3 | 11,1 |
Raadio | 27,1 | 28,1 |
Välireklaam | 25,0 | 22,2 |
Reklaam kinodes | 23,4 | -1,1 |
Veeb | 34,5 | 34,8 |
Kokku | 11,4 | 10,1 |