:format(webp)/nginx/o/2017/04/04/6518883t1hfd81.jpg)
Noortele ja odavmoele keskendunud e-rõivapood ASOS tõstis täna oma müügiprognoose selleks aastaks, sest naela odavnemine on nende müüki korralikult turgutanud.
Noortele ja odavmoele keskendunud e-rõivapood ASOS tõstis täna oma müügiprognoose selleks aastaks, sest naela odavnemine on nende müüki korralikult turgutanud.
Pärast mullu juuni toimunud hääletust Euroopa Liidust lahkumise üle kukkus nael 30-aasta madalaimale tasemele ega ole praeguseks oluliselt toibunud, kirjutab BusinessInsider.
Ettevõte kirjeldab Brexiti mõju nagu head taganttuult. Umbes kaks kolmandikku ASOSe käibest tuleb väljastpoolt Ühendkuningriiki ning naela nõrgenemise tõttu paistab ASOSe kaup odav. Veebruari lõpu seisuga oli viimase kuue kuu müük kasvanud 38 protsenti.
ASOSe juhi Nick Beightoni sõnul on need arengud väga paljulubavad saavutamaks eesmärki olla maailma nr.1 e-pood 20-aastaste moehuviliste seas.