Tallinnas on mõnes kaubanduskeskuses juba pikemat aega näha olnud müügiautomaate, kuid selle asemel et müüa kommi või limonaadi, saab nendest masinatest hoopis lõhnaõli.
Kummalised ilukioskid trügivad turule (2)
ILUkioski juhatuse liikme Kätlin Simsoni sõnul on kiosk tegutsenud kaks aastat. «Esialgu tegutsesime ainult Norde Centrumis ning pool aastat hiljem avasime automaadi ka Haabersti Rimis,» ütles Simson. Nüüd leiab ILUkioski automaate ka Postimaja keskusest ja Sõpruse pst Rimi juurest.
«Automaadist parfüümi ostmine igaühele küll ei sobi, kuid oleme praeguseks jõudnud oma kliendibaasini ning müügitulemustega rahul,» märkis Simson. Idee müügiautomaadiks tekkis naise sõnul soovist pakkuda klientidele veebipoe hindadega kvaliteetseid lõhnasid ja kreeme ka jaekaubanduses. «Automaadi ülalpidamiskulud on väikesed ning ruumi võtab see ka vähe, selle tulemusel on võimalik pakkuda ka poole soodamaid hindu kui näiteks suurtes ilupoodides,» selgitab Simson ILUkioski müügimudelit.