Tallinna Lennujaama ja Tallinna Sadama inimesed veetsid möödunud nädalal neli päeva rahvusvahelisel kruiisikonverentsil reisiagente meelitades, et leida üks, kes on nõus suurema hulga inimesi Tallinna saatma, et nood saaksid siit Läänemere-kruiisi alustada.
Gert D. Hankewitz: kehv lennuühendus takistab head äri
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
See oli ehk kõige tulemuslikum üritus – juba mõnda aega enne seda on selle eesmärgi nimel tegutsetud.
Õnneks leiti Hispaaniast partner.
Kahjuks ei leitud partnerit kuskilt mujalt. Sadama esindaja seletas, et keegi teine ei saada turiste kruiisile, kasutades tšarterlende. Teised toetuvad liinilendudele, mille poolest on Kopenhaagen või Stockholm Tallinnast etemad.
Estonian Air peaks oma uue äriklientidele mõeldud Bombardieriga tegema vähemalt üheksa edasi-tagasi reisi, et kruiisituristid Tallinna jõuaksid.
Iirlaste Ryanairi laienemisega Tallinna ja uute liinide avamisega said lennujaam ja majandusministeerium kirja ühe plussi, kuid nüüd näib olevat selles osas pikem paus saabunud. Perifeeriamainest pole Tallinn veel täiesti lahti saanud.