/nginx/o/2017/03/30/6501389t1haecb.jpg)
Rootsi rõivaketi Hennes&Mauritz (H&M) müük kasvas tänavu esimeses kvartalis Eestis 28 protsenti 88 miljoni Rootsi kroonini ehk 9,2 miljoni euroni.
Rootsi rõivaketi Hennes&Mauritz (H&M) müük kasvas tänavu esimeses kvartalis Eestis 28 protsenti 88 miljoni Rootsi kroonini ehk 9,2 miljoni euroni.
Ettevõttel on Eestis kaheksa poodi. H&M-i kontserni esimese kvartali käive kasvas 7 protsenti 54,37 miljardi Rootsi kroonini, kohalikes valuutades arvestatuna oli kasv 4 protsenti.
Käesoleval aastal avab H&M viis uut poodi Kasahstanis, Colombias, Islandil, Vietnamis ja Gruusias. Ettevõte plaanib avada ka e-poed Türgis, Taiwanis, Hongkongis, Macaus, Singapuris ja Malaisias.