Rootsi rõivaketi Hennes&Mauritz (H&M) müük kasvas tänavu esimeses kvartalis Eestis 28 protsenti 88 miljoni Rootsi kroonini ehk 9,2 miljoni euroni.
H&M kasvatas Eestis korralikult käivet
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ettevõttel on Eestis kaheksa poodi. H&M-i kontserni esimese kvartali käive kasvas 7 protsenti 54,37 miljardi Rootsi kroonini, kohalikes valuutades arvestatuna oli kasv 4 protsenti.
Käesoleval aastal avab H&M viis uut poodi Kasahstanis, Colombias, Islandil, Vietnamis ja Gruusias. Ettevõte plaanib avada ka e-poed Türgis, Taiwanis, Hongkongis, Macaus, Singapuris ja Malaisias.