/nginx/o/2011/01/15/498866t1h93c6.jpg)
Vikerraadio saade «Huvitaja» alustas mullu suvel hinnavaatlustega, täna ütlevad saate tegijad, et hinnatõus on olnud ilmne ning lisaks sellele on nad avastanud kaupmeeste kavala hindadega trikitamise.
Vikerraadio saade «Huvitaja» alustas mullu suvel hinnavaatlustega, täna ütlevad saate tegijad, et hinnatõus on olnud ilmne ning lisaks sellele on nad avastanud kaupmeeste kavala hindadega trikitamise.
«Alguses olid hinnad stabiilsed, novembris toimus tugev tõus, jaanuaris – üllatus-üllatus! – hinnad langesid ja nüüd rühivad jälle üles,» ütles üks saatejuhtidest Meelis Süld Õhtulehele.
Süld tõi välja ka trikitamise Active’i krõbeda mee ja pähklitega müsliga, mis on Maximas kogu aeg püsinud 1,91-eurose hinnaga. Veebruaris tekkis sama toote juurde hinnasilt, et 1,91 eurot on soodushind, varasem tavahind olevat sildi järgi olnud 2,40 eurot.
Süld märkis, et pärast hinnavõrdlust ei usalda ta enam kollaseid hinnasilte ning piilub nüüd aeg-ajalt nende siltide alla.