Kuigi koondarvuna vähenes Baltika müügitulu mullu aasta varasemaga võrreldes 3,7 protsenti, on selle tulemuse taga ennekõike jaemüük, kus langus oli 7,1 protsenti. Sama läbimüük teiste kanalite kaudu – mis aitavad just mahtu kasvatada, kuid kus püsikulud on võrdlemisi väikesed – ainult kasvab. Kuigi jaeäri Balti riikides on ettevõttel endiselt stabiilne, on just frantsiis selle kõrval see peamine kanal, kus Baltika näeb kasvuvõimalust.
«Me oleme ennast aastaid defineerinud kui vertikaali. Heaks näiteks maailmas on Zara, kus on üks toru – kõik algab disainist ja lõpeb oma poodidega. Meie võime öelda, et Venemaa turult väljumisega ja uue kasvumudeli loomisega oleme sellisest mudelist välja tulemas,» lausus Meelis Milder.