Suurpangad ja tehnoloogiafirmad peavad üha suuremaid lahinguid tarbijate finantsandmete ning kulutamiseelistuste pärast.
Tellijale
Kulla hinda kerkinud isikuandmed
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ameerika Ühendriikides ja mujal üritavad suured arenduskeskused, näiteks Räniorg, üha enam saada enda kätte sellist infot nagu mida keegi õhtuks sööb või kui palju kodulaenu maksab. Need on ainult üksikud näited tohutust hulgast finantsinfost, mida pangad ei taha sugugi nii lihtsalt jagada, kirjutab The New York Times.
Idufirmad, nagu Mint ja Betterment, loovad juba mõnda aega teenuseid, mille abil saavad inimesed parema ülevaate oma pangakontost, krediidiandmetest ja rahalisest seisust üleüldiselt. Seda infot tuleb aga jagada ka teenusepakkujaga.