«Kui sa pole juba sündinud jõukasse perre, siis võibolla see ongi õppetund, mida saad läbi elada vaid oma kogemuse põhjal. Mina olin aga liiga naiivne ning jagan teiega oma õppetunde, mida loodetavasti keegi ei pea kordama,» rääkis Lee.
Täna tegutseb mees peamiselt turunduse ja sisuloome valdkonnas, talle kuulub mitu edukat multimeediaagentuuri. Ta toob esile viis strateegiat, mida tasub arvestada ettevõtluses ning kuidas mitte oma edukust ise saboteerida.
Muuda oma arusaamu. Esmalt mõtle, mida üldse oma esimese miljoniga peale hakkaksid. Tihti tekib kiusatus hakata raha kulutama nipsasjadele. Selle vältimiseks võikski olla mingisugune ettekujutus, millise osa varast sa kulutad, millise säästad ja investeerid. Kuna miski elus ei pruugi minna plaanipäraselt, siis arvesta ka sellega, mis juhtuks, kui investeeringud ei õnnestu. Tähtis on aga, et hindaksid oma vajadused ja tahtmised ümber, sest edukana võid pea kaotada. Lee polnud selleks valmis, mistõttu kuluski vara kiirelt tühjale-tähjale.
Hoia võimalustel silma peal. Iga nurga taga võib peituda võimalus, kuidas saaksid oma firmat laiendada, uude tootesse investeerida jm. Ole kursis, millised on tänased trendid ja mida inimesed tahaksid osta. Paljud inimesed satuvad aga pikaajaliste projektide lõksu, millega panevad suure osa oma rahast korraga mängu. Lee on sellest õppinud, et on edaspidi valmis pikaajalisele projektile panustama vaid osa oma ettevõtte kapitalist, sest mida rohkem seda teha, seda riskantsemaks asi muutub. Seega tuleb kuulata, mis su ümber toimub, ent suhtuda investeeringutesse ja oma raha väljaandmisse kriitiliselt.