Lopez, kes on praegu ametis USAs jooksva sarja «American Idol» kohtunikuna, keskendub Tousi kõrvaltegevusala – ehted – reklaamimisele peatselt ilmuvates kampaaniates.
Jennifer Lopez sai hispaania moebrändi Tous reklaamnäoks
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Moefirma looja Salvador Tour leiab, et Lopez on ettevõtele suurepärane «illustratsioon», kirjutab Contactmusic.
«Jennifer pole ainult hämmastavalt kaunis naine, vaid ka andekas näitleja, muusik ja tantsija, kes jagab meiega oma tugevaid pereväärtusi, mis on oluline perefirmadele nagu meie. Ta on ehtne ja lõpmatult karismaatiline, suurepärane illustratsioon meie brändile,» ütles Salvador Tous.
Lopez on tuntud oma kiindumuse poolest «bling-bling» rõivastusstiili suhtes, ka armastab ta ehteid. «Kõik tüdrukud armastavad teemante,» olevat ta uue tööga seoses naljatanud.
Eelmine Tousi reklaamnägu oli hiljuti Eestiski käinud laulja Kylie Minogue.