DNB ja Nordea Balti regioonis loodava ühendpanga nimeks saab Luminor. Brändi töötas välja Suurbritannia konsultatsioonifirma Future Brand.
DNB ja Nordea ühendpanga nimeks saab Luminor
«Luminor kannab endas lubadust klientidele ja töötajatele. DNB ja Nordea Baltikumi äride ühendamisel sünnib tänapäevane pank, mis on loodud meie regiooni inimeste ja ettevõtete jaoks,» ütles tulevase ühendpanga nõukogu esimees Nils Melngailis. Tema sõnul arvestab Luminor enim piirkonna riikide kultuuri- ja ettevõtlusruumiga.
Uue loodava panga juht Erkki Raasuke tõi välja, et nad ehitavad nii uut panka kui ka uut finantsteenuste brändi. «Meie brändi DNAks on kolm väärtust, mis loovad kindla vundamendi nii uue panga sisekultuurile kui ka tegevuspõhimõtetele: inimesed ennekõike; kvaliteet kõiges ja selged eesmärgid. Me tahame luua sellise panga, millest on Eesti, Läti ja Leedu inimestel ja nende ettevõtetel kasu.»
Uue panga kaubamärk töötati välja koostöös rahvusvahelise konsultatsiooniettevõttega Future Brand Suurbritanniast. Ettevõtte strateegiajuht Freddie Baveystock ütles, et Luminor sümboliseerib uue panga kõige eristuvamaid tugevusi.
«Nime esimene osa – «lumi» pärineb ladinakeelsest sõnast «lumen», mis tähendab valgust. Luminor on majakaks ja teejuhiks panga eraisikutest ja ettevõtjatest klientidele, aga ka ettevõtetele, kogukondadele ja riikidele, kus pank tegutseb. Panga sõnum on, et parem elu on võimalik ja oma elujärge saab parandada. Nime teine osa – «nor» viitab tugevatele põhjamaistele juurtele – uue ettevõtte omanikud on Põhjamaade pangad. Need kaks tahku on põimitud ühte nimesse. Nimi on kui Põhjatäht, mis näitab teed nii klientidele kui ka pangatöötajatele, tuletades neile meelde seda, mida ja miks bränd tähistab,» märkis Baveystock.
DNB ja Nordea Baltikumi äride ühendamine jätkub varem teavitatud ajakava kohaselt. Kuni tehingu toimumiseni ja regulaatorite heakskiidu saamiseni tegutsevad pangad vastavalt planeeritule Eestis, Lätis ja Leedus eraldiseisvalt. Tehing plaanitakse lõpule viia 2017. aasta teises kvartalis.