:format(webp)/nginx/o/2017/01/27/6286597t1h2eef.jpg)
Kuigi Eestis armastatakse tihtipeale põhjendada Rail Balticu tasuvust Soomest Euroopasse suunduvate kauba- ja reisijatevoogudega, pole nende kohta tegelikult mingeid tõestatud andmeid. Soomes püütakse neid nüüd leida.
Kuigi Eestis armastatakse tihtipeale põhjendada Rail Balticu tasuvust Soomest Euroopasse suunduvate kauba- ja reisijatevoogudega, pole nende kohta tegelikult mingeid tõestatud andmeid. Soomes püütakse neid nüüd leida.
Hiljuti teatati Soomes, et kaheksa uuringufirmat hakkab tegelema Helsingi ja Tallinna vahelise tunneli tasuvus- ja maksumusuuringutega. Samal ajal ei oska aga keegi öelda, kas ja kui palju Soome ja muu Euroopa vahelisest kauba- ning reisijateveost tulevasele Rail Balticule üle kolida võiks, vahendas ERRi uudisteportaal «Aktuaalset kaamerat».
«Pole mingeid uuringuid ega prognoose ning keegi ei saa midagi lubada ega garanteerida. Enamiku Soome ekspordi- ja impordivedude jaoks kasutatakse kindlasti ka edaspidi odavat meretransporti. Aga Rail Baltic oleks valmides üks alternatiiv üsna suurele ja loodetavasti kasvavale Ida- ja Kesk-Euroopa turule jõudmiseks,» kommenteeris Soome transpordiministeeriumi liiklusväilade spetsialist Lassi Hilska.
Edasi saab lugeda siit.