Sarnaselt Miles & More'iga pole Nordical esialgu plaanis liituda ka lennufirmade liiduga Star Alliance, mille liikmed on samuti nii LOT kui ka Lufthansa.
«Juba täna on Nordical ja meie reisijatel tänu koostööle LOTiga olemas ja kättesaadavad kõik need võimalused ja eelised, mida Star Alliance pakub oma liikmetele. Seetõttu pole Nordical hetkel plaanis liituda Star Alliance'iga eraldiseisvalt,» ütles Tamm. «Otsene ja iseseisev liikmesus oleks väga kulukas, lükkuks ajajoonel kaugesse tulevikku ega pakuks isegi sel juhul tänasega võrreldavaid võimalusi,» lisas ta.
Lisaks Lufthansale, millega Nordica on sõlminud koodijagamislepingu Tallinna – Müncheni liinil, on Tamme sõnul plaanis sõlmida ka teisi koodijagamislepinguid, millest on praegu siiski vara lähemalt rääkida.
«Täiendavaid koodijagamisi on kindlasti plaanis sõlmida. Tegemist on pikema protsessiga ning eeldab mõlema poole valmisolekut ja huvitatust,» rääkis Tamm.
«Läbirääkimised selles osas käivad ja pingutame Nordica poolt iga päev selleks, et Eesti reisijad, aga ka Eestisse reisijad saaksid lisaeeliseid ja -mugavusi oma lendude planeerimisel,» kinnitas ta.
«Koodijagamise lepingud on selles mõttes kindlasti vajalikud ja üks osa sellest tööst. Konkreetsetest koostööpartneritest me läbirääkimiste ja ettevalmistuste perioodil rääkida ei saa, aga loomulikult on meie huviorbiidis eelkõige sellised lennufirmad, kelle kodujaamadesse me lendame või kes on esindatud meie koduses lennujaamas,» lisas Tamm.
Nordica teatas novembri alguses, et lõpetab aasta kestnud koostöö Sloveenia lennufirmaga Adria Airways ning alustab selle asemel koostööd Poola lennufirmaga LOT Polish Airlines, kellega hakkab jagama ühist kommertsplatvormi, piletimüügisüsteemi ja liinikoodi.
Lennuteenuste ekspordi suurenemisel lisandub 2017. aasta jooksul Nordica lennukiparki kolm lennukit ja luuakse üle 70 töökoha, teatas Nordica toona. Strateegilise koostöö ühe olulise osana omandas LOT 49 protsenti Nordica tütarfirmast Regional Jet.