Tarbijakaitseamet on mitmete teiste asutuste eeskujul astunud inimestele sammukese lähemale, avades oma lehekülje ka populaarses Facebooki suhtluskeskkonnas.
Tarbijakaitse võtab kaebusi vastu ka Facebookis
«Facebook on tänaseks paljuski välja kasvanud oma pelgalt suhtlusvõrgustiku laadsest olemusest ning muutunud muu hulgas ka aktiivseks reklaami keskkonnaks. Avades populaarses sotsiaalmeedia kanalis lehekülje, soovis Tarbijakaitseamet olla kohal sündmuste keskpunktis ja vajadusel pakkuda kiiret ja asjakohast abi ning informatsiooni,» rääkis ameti peadirektor Andres Sooniste.
«Facebook on kujunenud väga oluliseks vahendiks info kiireks levitamiseks üheaegselt paljude tarbijateni ning lühinägelik oleks selles protsessis pelgalt kõrvaltvaatajaks jääda» jätkas ta.
Märtsi teisest nädalast alates on huvilistel võimalus saada tarbijakaitset puudutavat informatsiooni ameti Facebooki leheküljelt. Samuti on suhtluskeskkonna kasutajatel võimalus tarbijakaitse leheküljele postitada küsimusi või arutleda teemakohaste probleemide üle.
Lisaks on ameti Facebooki lehel kaebuse esitamise vorm, mis tähendab, et tarbija saab oma pöördumise esitada läbi suhtluskeskkonna. Vormi juurde on võimalik üles laadida ka kaebusega seotud dokumendid nagu avaldus müüjale ja ostu tõendav dokument.
Tarbijakaitseameti Facebooki lehekülg asub siin.