![LOT](http://f11.pmo.ee/agoSDDysWqbopD7A2G3T3iWub2w=/1442x0/filters:format(webp)/nginx/o/2017/02/24/6374545t1h5d5b.jpg)
LOT Polish Airlines'i ja Nordica koostöö-strateegiajuht Maciej Wilk leiab ERR.ee-le antud intervjuus, et kahe ettevõtte koostöö esimesi tibusid saab lugeda sügisel, kui selja taha on jäänud esimene kõrghooaeg.
LOT Polish Airlines'i ja Nordica koostöö-strateegiajuht Maciej Wilk leiab ERR.ee-le antud intervjuus, et kahe ettevõtte koostöö esimesi tibusid saab lugeda sügisel, kui selja taha on jäänud esimene kõrghooaeg.
Piirkonna peamiseks sõlmlennujaamaks peaks tema hinnangul kujunema Varssavi, Tallinnal ja teistel Balti riikide linnadel jääb selleks puudu vajalikust mastaabist, mille annaks rahvaarv.
«Sõlmlennujaama arendamise eelduseks on korralik kauglendude võrgustik. Selles mõttes pole ka Riia eriline sõlmlennujaam, kuid Helsingi, Kopenhaagen ja Stockholm kahtlemata on,» märkis Wilk.
«Me usume, et piirkonna lennufirmad peaksid tegema enam koostööd, et arendada välja üks oluline, piisava võrgustikuga sõlmlennujaam selle piirkonna keskmes,» lisas ta.