Ülevõtmine oleks kõigi aegade suuruselt kolmas seesugune tehing maailmas, kirjutab Reuters, ja suuruselt teine Atlandi-ülene, vahendab The Wall Street Journal.
Avalikult lükkas Unilever pakkumise tagasi finantsilistel põhjustel ehk nende hinnangul on pakkumine liiga madal, kinnitades ühtlasi, et edasistel läbirääkimistel pole mõtet. Siiski kirjutab Bloomberg teemaga kursis olevatele allikatele viidates, et Unileveri juhid on närvilised, sest Kraft on kuulus oma kulude kokkuhoiupoliitika ja visiooni puudumise pärast brändide ülesehitamisel. Nende sõnul puudub Kraftil ka kogemus kodu- ja hügieenitarvete valdkonnas, mis moodustab 60 protsenti Unileveri käibest.
Mõlemad ettevõtted müüvad küll toidukaupa, aga Unileveril on kallimad brändid, nagu näiteks jäätised Ben & Jerry’s.