ZeroTurnaroundi asutaja Jevgeni Kabanov avaldas tänasel Gaselli kongressil kümne aasta jooksul kogenud kolm õppetundi, mis on tema ettevõttele edu toonud, vahendab Äripäev.
Vaata, millised õppetunnid on Zeroturnaroundi edu taga
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kabanovi esimene õppetund ütleb: tee vahet turul, tootel ja äril. Ole enne toote tegemist kindel, et sellel on turg.
Definitsioonid on hästi lihtsad: turg tähendab seda, et kuskil on inimesed, kellel on raha, mida nad on valmis maksma. Toode on see, mis lahendab nende inimeste probleemi, võtab ära nende valu. Äri on see, mis viib kokku inimesed, kellel on raha, ja toote, mille eest seda maksta.
Kabanovi teine õppetund ütleb: ettevõte on inimesed. Inimesed ei ole masinad. Kogemus loeb.
Loe pikemalt Äripäevast.