Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Börsile minev Snapchat hindas oma väärtuse alla

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Snapchat tutvustas esimesi päikeseprille, millega on võimalik filmida videot
Snapchat tutvustas esimesi päikeseprille, millega on võimalik filmida videot Foto: Ekraanitõmmis Youtube'i videost

Wall Street Journali allikate andmetel hindab populaarse sõnumiteenuse Snapchat emafirma Snap enda börsile mineku väärtuseks 19,5-22,2 miljardit dollarit ehk ootuseid on varem loodetud kuni 25 miljardi dollari suuruselt hinnangult selgelt alla toodud.

Snapchat sai alguse 2011. aastal Stanfordi ülikooli disainikursuse klassiprojektist, mille käigus lõid kolm tudengit esialgu Picaboo nime kandnud isekustuvate fotode jagamisrakenduse. Aastate jooksul on see kasvanud üheks olulisemaks uue põlvkonna sotsiaalmeediakanaliks, kus kasutajatel on võimalik pidada grupivestlusi, kasutada kõikvõimalikke meelelahutuslikke filtreid ning koostada oma foto- ja videolugusid.

Eelmise aasta lõpus oli Snapchatil üle maailma 158 miljonit igapäevast kasutajat, kes kuulusid peamiselt vanusegruppi 18–34 aastat.

Selleks et rivaalidest eristuda ning uusi rahateenimisvõimalusi luua, plaanib Snapchat tegevust mitmekesistada. Börsile mineku avalduses nimetab Snap end sõnumiteenuse või sotsiaalmeediafirma asemel hoopis kaameraettevõtteks. Eelmisel sügisel tutvustati uut toodet – nutiprille, millega filmitud kümnesekundilisi videoklippe on võimalik automaatselt kasutaja Snapchati profiilile lisada.

Tagasi üles