Käibest suurema kahjumiga Snapchat läheb börsile

Kalev Aasmäe
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: graafika: Silver Alt

Eelmisel nädalal avalikustati lõpuks uudis, millele väljaanne Wall Street Journal viitas oma allikatele toetudes esimest korda juba mullu sügisel – populaarse sõnumiteenuse Snapchat emafirma Snap on sisse andnud börsilemineku avalduse.

Snapchat sai alguse 2011. aastal Stanfordi ülikooli disainikursuse klassiprojektist, mille käigus lõid kolm tudengit esialgu Picaboo nime kandnud isekustuvate fotode jagamisrakenduse. Aastate jooksul on see kasvanud üheks olulisemaks uue põlvkonna sotsiaalmeediakanaliks, kus kasutajatel on võimalik pidada grupivestlusi, kasutada kõikvõimalikke meelelahutuslikke filtreid ning koostada oma foto- ja videolugusid.

Snapchati vaid 26-aastasel tegevjuhil ja kaasasutajal Evan Spiegelil seisab lähinädalatel ees üsna keeruline ülesanne – veenda tulevasi investoreid, et ettevõte on tõepoolest väärt 20–25 miljardit dollarit, nagu ta ise ning praeguseks ettevõttesse Crunchbase’i andmetel kokku 2,6 miljardit dollarit paigutanud riskikapitalifirmad seda usuvad.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles